Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Η βέλτιστη και πιο ασφαλής λύση είναι η τοποθέτηση ξεχωριστής μπαταρίας για το βυθόμετρο.
Μια σωστή εγκατάσταση περιλαμβάνει μια μπαταρία service και μία για την μηχανή.
Η συσκευή (βυθόμετρο/φώτα/λοιπά όργανα) θα πέσουν πάνω στην μπαταρία Service.
Τα παρακάτω ισχύουν εάν υπάρχει διακόπτης τριών θέσεων για τις μπαταρίες (1/2/BOTH). Αν η εγκατάσταση έχει γίνει με βάση την παραπάνω διάταξη, θα πρέπει να υπάρχει ήδη τέτοιος διακόπτη και να γίνεται χρήση επιλέγοντας την θέση 1 όταν ανάβει η μηχανή και ΒΟΤΗ όταν φορτίζουν.
Όταν ανάβει και σβήνει η μηχανή, υπάρχει ο κίνδυνος υπέρτασης οπότε το βυθόμετρο πρέπει να συνδεθεί ως εξής:
Tο μαύρο καλώδιο (-) στην μπάρα γειώσεων και το κόκκινο καλώδιο (+) στην ασφαλειοθήκη του πίνακα (με μια ασφάλεια: 3 Α). Έπειτα, σε σειρά με την ασφαλειοθήκη θα μπει ένας ON/OFF διακόπτης και ενδιάμεσα η ασφαλειοθήκη με την ασφάλεια 3 Α που περιέχεται στο κουτί της συσκευής.
Ο διακόπτης τοποθετείται προεραιτικά στην περίπτωση που ξεχάσει ο χρήστης να κλείσει τον γενικό του σκάφους. Για να αποφύγουμε οξείδωση στους ακροδέκτες του βύσματος.
Σημαντική σημείωση :
Παρακαλώ εάν δεν είσαστε εξειδικευμένος τεχνικός, συμβουλευτείτε κάποιον ηλεκτρολόγο σκαφών για να αποφύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις / τραυματισμό ή πιθανή βλάβη στον εξοπλισμό.
Για καλύτερο αποτέλεσμα/διάρκεια ζωής, προτείνεται μπαταρία βαθιάς εκφόρτισης σε συνδυασμό με έναν καλό παλμικό φορτιστή.
Να μην αφήνετε την συσκευή να δουλεύει με αμφιβόλου ποιότητας μπαταρίες, υπάρχει κίνδυνος λειτουργικότητας και αυτονομίας.